Alla inlägg under februari 2013

Av Caroline - 22 februari 2013 16:20

Fredag igen ja, precis varit duktigt och städat varje litet hörn, och packat lite. Börjar ta sig inför flytt nu. Gött!


Just nu sitter jag och har ett intressant samtalsämne med P.

Han berättade att hans ex gått igenom hans mail osv utan han visste om det och jag vet en eller flera som också gör så mot sina pojkvänner. Kom igen liksom, finns det inget bättre än att rota i sin partners mail,telefon osv?

Iallafall så är vi rörande överens att det är helt fel och respektlöst.

Läsa sms går väl bra, om man frågar så. Men läsa mailen eller logga in sin partners internetsidor gång efter gång, är bara lågt ^^

Nu blir det käk för mig, och sen blir soffan med lite film o vin!

Milly, du är bäst:D<3 


Over and out!

Av Caroline - 15 februari 2013 15:33

 

Min bästa vän!
Haha jag minns inte att jag packa ner honom. Knaskatt <3
Ska alltid va i centrum :)



Av Caroline - 4 februari 2013 18:38

"Friends are 'forever'

Cousins are for LIFE!"


sant! ^^

Av Caroline - 4 februari 2013 18:00

Måndag igen ja,fy fan. Hatar verkligen söndagar och måndagar..

Helgen har iallafall spenderats hemmas hos Jenny och Johan där vi i fredags åt middag, såg på film, drack och jag fick massa minnesluckor efteråt. Haha inte okej! xD

Lördagsmorgonen åkte vi in till Ä-holm där jenny skulle kolla efter gardiner, haha vi hamna i alla andra affärer utom dem vi skulle till. När vi kom hem fick jag prova och boxas med johans boxsäck xD Vill ha en sån också, men eftersom det blir flytt snart har jag ingenstans att hänga upp den. :P

På lördagskvällen stack vi 3 hem till C &co där det blev käk, vin,whisky och en massa groggar och sen såg vi på melodifestivalen. Någon mer än jag som va grymt besviken? xD

Efter melodifestivalen så blev det mer sprit och sällskapsspel. Haha mitt lag förlora, dock va vi bäst på highfives xD

Vad som hände senare stannar i Östra ;) haha


Och i söndags, så blev det skridsko åkning med J,J,M,C och T :D Jag har inte åkt skridskor på 11 år typ. Gick kasst xD men jag fick Jennys gamla skridskor så nu ska jag fan lära mig att åka bra xD har inga ursäkter längre:P

Säger bara en sak, det här var den bästa helgen på väääldigt länge. Tack för en awesome helg ni som var med. Ni är bäst! <3


Aja, nu ska jag duscha och sen börja läsa "50 nyanser av honom" som jag fick låna av Jenny. Någon som läst den?:)



Over and out!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards