Alla inlägg under oktober 2012

Av Caroline - 21 oktober 2012 18:56

Pappa, jag saknar dig!


5 dagar har gått sen min älskade pappa tog sina sista andetag och lämnade oss för alltid. Jävla cancer!
5 dagar?! Känns mer som 5 år!
Hur ska jag kunna leva utan min pappa? Min förebild, min idol... Alltid varit pappas flicka, och nu kommer jag aldrig få se honom igen. sjukt!

Hade jag inte haft min bror, mamma och mina släktingar vet jag inte vad jag hade gjort.


En sak vet jag i allafall, min familj och min släkt har stöttat mig SÅ mycket mer än vissa av mina såkallade "vänner"!
Ja,när väl man behöver sina vänner, ja då duger man inte längre. Fy fan!


Dem jag verkligen kan lita på, i ALLA lägen, är min bror och mina kusiner! Dem är mina allra bästa vänner! Kan snacka om allt med dem<3 Aldrig att jag klarat mig utan dem! 


Nej nu ska slänga mig på sängen och se färdigt 3 säsongen av Couplin 


Over and out


"Cousins are usally the first friends we have as children.No one will ever understand your crazy family like your cousins do even if you haven't talked to much lately"

Av Caroline - 12 oktober 2012 19:19

För 2 veckor ungefär, så köpte jag hem Beverly Hills säsong 1 och såg ut serien på 2 dagar. Har även sätt den flera gånger efter det, så kan avsnitten utantill vid det här laget x)
Men så rädda Jenny mig när hon var här igår, hon gav mig en massa filmer, bland annat Couplings. Och nu är jag helt insnöad på serien! Så jävla bra! <3
Har bara sett 4 avsnitt av första säsongen än sålänge, men har 3 säsonger kvar att glo igenom! :) 


Jag rekomenderar den skarpt! Måste ses! Var lite skeptisk till den först, för Jenny sa att den påminner om "Vänner" fast är snuskigare. Och jag har aldrig dock varit överförtjust i Vänner.
Men den här är mycket bättre enligt min åsikt :)


Smakprov =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards