Alla inlägg under maj 2012

Av Caroline - 27 maj 2012 18:48

"A strong friendship dosen't need daily conversations
dosen't always need togetherness. As long as the relationship lives in the heart, true friends never will never part!"

 

4 år sen du lämnade oss nära och kära för alltid, önskar så du kom tillbaka! 

Ann-Sofie, jag tänker på dig varje dag. Nu har jag bara minnen kvar.
Minns du när vi festa hos Emma, du ville absolut inte gå utan mig. Fast jag egentligen inte ville, lyckades du dra med mig, haha. Och vi gick vilse er källare på natten? haha! När vi bestämde oss klockan 3 på natten att vi skulle åka till Småland för vi inte kunde sova? Din mamma blev bra paff när vi ringde klockan 6 på morgonen och ville hon skulle hämta oss på tågstationen. haha!

Eller när vi var i danmark och du träffade C? haha och du var så ivrig och ville jag skulle tycka han var okej.=)

Jag saknar och tänker på dig! love you!<3


Av Caroline - 21 maj 2012 17:31

  

Min snygging <3

Av Caroline - 15 maj 2012 14:24

Är ingen mindre än Marabou Sensation blueberry milk!

Godaste chokladen ever! och jag är ingen chokladälskare direkt, men eftersom den innehöll blåbär så..

Nästan så man fick orgasm i munnen, haha;)



  

Av Caroline - 14 maj 2012 21:33

I hela mitt liv har jag alltid varit underviktigt. Det är inget jag valt själv, och det beror inte på att jag äter för lite!
Jag har alltid fått höra från personer jag inte känner,vänners föräldrar och även släktingar(som känt mig hela livet och vet hur jag är) att jag måste äta mer.
Även när jag gick i skolan så skällde lärarna ut min mamma för att hon inte gav mig "tillräckligt med mat" . MEN! Det är inte så enkelt! Bara för man är underviktig behöver man inte äta dåligt, eller ha ätstörningar! Jag tar åt mig precis lika mycket som om en som lider av fetma skulle få höra:
"Va tjock du är, du måste äta mindre" En person som lider av övervikt kan prova på hur många dieter,bantningskurer osv, utan att gå ner så mycket som dem vill, fast dem kämpar som fan.
Varför är det okej att klanka ner på personer som är smala, när det är tabu att klanka på överviktiga.
Vissa kanske är smala naturligt!
Visst, folk säger det kanske för dem bryr sig. Men har man hört det hela livet är det ganska tjatigt.
Varför kan man inte hålla sina åsikter för sig själva? Det hjälper ju inte mig att nån säger: "Ät mer" jag går inte upp för det.




 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards