Alla inlägg under juni 2012

Av Caroline - 28 juni 2012 21:14

Jaha, idag mina damer och herrar, har jag fyllt år för sista gången, man slutar väl fylla år vid 25, right?:)
Aja dagen har varit jättebra, varit i farten sen 9.00 imorse och städat överallt! minsta lilla vrå, eller ja, nästan.
Och sen precis när jag skulle börja laga mat, kom grannarna över och önska mig grattis på födelsedagen, och gav mig lite sprit, höhö!
Och sen kom älskade kusinvitamin, Martin och Tilda på middag, blev en rätt med kyckling.Går alltid hem, fast det mesta av tiden satt jag, kusinvitamin, brorsan och Martin och spelade wordfeud med varandra! haha sociala släkten här ja! 
Jag fick en blomma (en slags förberedelse inför mitt kommande yrkesval,maybe?;) och sen fick jag även ett lila överkast och en kudde =)


over and out :)


En liten hälsning från bästa vän, kom med posten idag :) och ja, min mobilkamera suger, men den får duga tills min andra kamera är fixad.

 



Blommor och en flaska sprit går alltid hem =)

 



Mitt överkast =) ja, jag älskar lila!

 


Av Caroline - 17 juni 2012 23:59

Helgen blev inte riktigt som planerat. Men hade trevligt ändå :) I fredags vart det en lugn kväll med film och tacos.
Lördagskvällen spenderades hemma kusin, där man blev en aning onykter. haha..Först såg vi bilar 2, haha och sen slötittade vi på SUMMERBURST och drack och snacka om allt!
Och idag var jag, Martin och Tilda i stan där hon fick leka lite, jag fick klappa vovve och Martin fick fota en massa, haha. bra combo, alla nöjda. Och sen blev det kebabtallrik på det.

Haha och så har jag gjort nått jag aldrig vågat innan. fick värsta rycket, var såå less på mitt lååånga tråkiga hår, så jag klippte mig SJÄLV (OMG?) och blev jäkligt nöjd, haha!
Inte alls så svårt att klippa upp håret själv, busenkelt. :) Och så får man den längd på håret man vill :)

Bild kommer, nån gång x)

Over and out!

Av Caroline - 6 juni 2012 22:43

Oj vad man bloggar ofta, nästan så man får sluta för bloggen tar allt för mycket tid. haha!

vad har hänt sen sist? tja, inte så mycket, förutom att jag tränar som fan just nu, så man kan gå upp lite i vikt.  Mohaha, och det ger resultat! wihooO! Dock inte så våldsamt mycket ännu, men några kilon har det kommit. Tack Martin, för du trodde på mig, och för att du hjälp mig på vägen. =)

Den 15:e blir det av till bästa vän <3 saknar henne som fan! Har en massa att ta igen!

Och i helgen? vad händer då? Jo, det blir motionssimning för hela slanten, haha Martin ville inte gå ensam. Eller kan det vara så att han tycker jag har alldeles för dålig kondis, sen vi var ute och cykla sist, flåsa som en höggravid flodhäst efter bara 1 km. Nåja,får väl bättra på det också x)
Och snart blir man även gammal, 25 jävla år, gaah! vill inte! ;o haha

Aja,over and out folks!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards