Alla inlägg under november 2012

Av Caroline - 7 november 2012 21:24

Eller kanske ska stå IPHONE istället,i rubriken?;)
Min Iphone oskuld rykte i veckan efter att jag har varit trogen android i 2 eller 3 års tid, tills i förrgår, då jag fick en iphone. Aldrig gillat dem riktigt, tyckt dem verkade så komplicerade.

Men iallafall var jag inne på Telia och låste upp telefonen, och där sa dem det bara var att flytta över mitt nuvarande simkort i den, och koppla in den i datorn och sen starta itunes. Ja, så långt var jag med, men inte fan hjälpte det?!
Jag behövde ett lösenord för att kunna öppna den itunes och öppna mitt simkort på mobilen?! som jag inte ens hade? Och inte ens Martin kunde hjälpa mig, efter att jag desperat bett om hans hjälp. Suck.  Men efter många timmars försök, så fick jag äntligen igång den, helt själv! WAW! bra Carro! Men då kom nästa problem, alla mina kontakter och telefonnr hade försvunnit?! :O Har dem aldrig gjort när jag bytat mobil innan. Men idag kom jag på man skulle IMPORTERA kontakterna till mobilen? Aldrig behövt det innan heller :O

Haha kanske uppenbart för vissa?

Nåja, nu fungerar den fint, och jag börjar t.om börja bli kompis med den nu. haha!



Aja, kanske borde duscha och gå och snutta kudden,imorgon blir det Ullared för hela slanten med moster. LÄNGTAR! inte varit där på 5 år,typ.

På fredag ska dagen spenderas i Helsingborg, och på lördag ska jag & Jessica till väla, Full rulle, det gillas!

Och på tal om väla, måste visa mitt senaste fynd där :) En svart skinnväska för 349 :) När jag kollar rundor på andra ställen har jag inte hittat nån under 500 kr. :O


    

Over and out!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards