Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

25 års dag!

Av Caroline - 28 juni 2012 21:14

Jaha, idag mina damer och herrar, har jag fyllt år för sista gången, man slutar väl fylla år vid 25, right?:)
Aja dagen har varit jättebra, varit i farten sen 9.00 imorse och städat överallt! minsta lilla vrå, eller ja, nästan.
Och sen precis när jag skulle börja laga mat, kom grannarna över och önska mig grattis på födelsedagen, och gav mig lite sprit, höhö!
Och sen kom älskade kusinvitamin, Martin och Tilda på middag, blev en rätt med kyckling.Går alltid hem, fast det mesta av tiden satt jag, kusinvitamin, brorsan och Martin och spelade wordfeud med varandra! haha sociala släkten här ja! 
Jag fick en blomma (en slags förberedelse inför mitt kommande yrkesval,maybe?;) och sen fick jag även ett lila överkast och en kudde =)


over and out :)


En liten hälsning från bästa vän, kom med posten idag :) och ja, min mobilkamera suger, men den får duga tills min andra kamera är fixad.

 



Blommor och en flaska sprit går alltid hem =)

 



Mitt överkast =) ja, jag älskar lila!

 


 
 
carro

carro

28 juni 2012 22:41

haha du blev allt bra snopen när du fick kortet va? ;)
Och du, du är nästan lika besatt i lila som jag är i grönt x)

http://caaroliiine.bloggplatsen.se

Caroline

28 juni 2012 22:48

Det blev jag, mohaha ;)
Haha jag ser ut som en vindruva, och du som en grön böna ;)

 
carro

carro

28 juni 2012 23:04

Mwhaha, hade kunnat betala för att se ditt ansiktsutryck när du fick de ;)
haha eller två vindruvor, en lila en grön xD

http://caaroliiine.bloggplatsen.se

Caroline

28 juni 2012 23:07

Hahah, jag såg ut så här typ: ":):O:D:D" ;)
Haha ja sant, fast böna lät roligare ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 14 juni 2013 14:36

Är så sant! Sen min pappa dog, så vet jag hur viktigt det är att umgås med folk som får dig att må bra, och som bryr sig om en, som lyssnar på dig och som stöttar dig. Jag var tvungen att sluta umgås med vissa personer då dem bara fick mig att må...

Av Caroline - 14 juni 2013 13:43


Jag trilla in på http://www.swedenrock-online.se, jag dööör lite så snygga kläder! Kunde inte låta bli att lägga in en beställning, som en förtidig födelsepresent åt mig själv. Mohah! ;)                       ...

Av Caroline - 11 april 2013 17:04


Jag fick en härlig överaskning med posten idag =)Fick paket, inte varje dag man får det. Så såg jag att det var från min Milly, så öppnade jag det , och där fanns först ett brev, och sen 2 Yoshi gosedjur!Älskar mario spelen och framför allt Yoshi &...

Av Caroline - 8 april 2013 14:45

WOHO!! I am a happy girl! :D I september så drar jag och världens bästa (vän/syster/soulmate) Milly till... CYPEEEERN!!!!!! Så jävla gött alltså, taggad som fan!!Ge mig september nu! 2013 är mitt år!<3     ...

Av Caroline - 2 april 2013 18:17

Längesen sist, igen! aja så kan det gå :P Inte haft tid/ork/lust att blogga heller för den delen.   Men iallafall, påsken är förbi, den var jävligt awesome kan jag säga! Min farbror och faster var här nere hela påskhelgen. Saknar dem reda...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards